Hos Actin Treningssenter har vi et stort gruppetreningstilbud som gjør det enkelt å finne noe som passer ditt behov og treningsnivå. Velg mellom alt fra timen «basistrening» som passer alle og enhver, til den mer intensive «Flex & power» som fokuserer på bevegelighet og stabilisert. Våre kunnskapsrike instruktører hjelper deg med å få det meste ut av timene slik at du raskt ser fremgang og resultat. Les mer om våre forskjellige gruppetimer nedenfor.

Basistrening

Trening som passer alle uansett alder. Her fokuseres det på en kombinasjon mellom kondisjon og styrke. Denne timen ledes av naprapatene Natalie og Sverre fra Actin Helse.

 

Styrketrening sal

Her trener vi utholdende styrketrening med fokus på de store muskelgruppene. Vi benytter noe vekter i tillegg til egen kroppsvekt.

 

Ung og sprek

Her vil du få en treningsøkt som kombinerer utholdenhet og styrke på en artig og variert måte. Du vil garantert bli sliten, men også samtidig ha det veldig gøy.

Spinning

Vi har flere forskjellige spinningtimer slik at du alltid finner et tilbud som passer ditt treningsnivå. Les mer om våre spinningtimer nedenfor.

Morgenspinn 45min

En solid økt som passer alt fra nybegynneren til den erfarne syklist. Du blir veiledet gjennom en nøye planlagt time med klare arbeids- og hvileperioder. Motiverende musikk og god stemning kan loves!

Spinn 75min

Intensiv intervalltime hvor vi i all hovedsak kjører 3 min intervaller. En tøff økt som har en stor forbedrende effekt på kondisjonen. Passer for alle. Instruktørene er erfarne syklister som gir mange råd og tips om trening og sykkelteknikk. Vi fokuserer både på watt og puls.

Spinn 60min

Her får du en treningsøkt med klart definerte arbeidsperioder og pauser. Relativt korte arbeidsperioder med fokus på høy intensitet er sentralt.

Spinn intensiv 60

Her får du en treningsøkt med klart definerte arbeidsperioder og pauser. 3- 4 minutters intervall-drag med sluttspurter er hovedingrediensen. Timen passer for alle. Her er du velkommen ny som erfaren!

Spinning hos Actin Treningssenter i Skjeberg. Bilde.

Slyngetrening

Her får du trent kjernemuskulatur på en effektiv måte. Hovedfokus er på stabilitet og styrke. Det er en fordel om du varmer opp før timen begynner. Denne timen ledes av Arne Jon, som er en sertifisert RedCord instruktør, samt fysioterapeut og akupunktør hos Actin Helse.

 

Flex and Power

Denne timen legger stor vekt på forbedring av kroppens totale bevegelighet. I løpet av denne timen fokuserer vi på fleksibilitet og stabilitet. Med god musikk og varierte øvelser vil dette bidra til at både kropp og sjel blir friskere og sterkere over tid. Dette er den timen som passer alle, og som i aller høyeste grad bør prøves av alle!

Løpetime 30min

Her har vi en halvtime med intervaller på mølla. Det varieres hele tiden mellom ulike intervall-typer og med god musikk er dette en energigivende og fartsfylt time! Timen passer for alle, og motstand og intensitet kan tilpasses enhver. Denne timen vil gi deg en fin oppvekker midt i uka.

 

Bedriftstrening

Vi har også et bedriftstreningstilbud som kan skreddersys til din arbeidsplass. Timene er ofte sirkeltrening, der vi både fokuserer på det sosiale samtidig som vi forebygger belastningsskader og fremmer god helse på arbeidsplassen. Ta kontakt med oss dersom dette er noe som kan passe din bedrift.

Trening for alle!